För  bilder, följ länken till min Instagram 

fortsättning - Horsemeup

2017-09-18

Hur gick de med paddarna då?

Jo dom damp iallafall ner i brevlådan tillslut. Rätt paddar i rätt färg och storlek. Företaget Horsemeup gav mig efter mycket om och men hela 10% på paddarna, dvs 57kr i rabatt..

Varför jag drivit på så mycket om vad de gäller deras kundservice är för att se hur dom skulle agera när dom fick frågan om någon sorts kompensation. Företaget Horsemeup agerar absolut inte på ett sätt för att vårda sina befintliga kunder då dom inte riktigt kan hantera en sådan situation.

Då de jag handlar av dom är på nätet, jag lägger i korgen och klickar hem. Dom har nästan en obefintlig kundkontakt, att då inte göra bättre ifrån sig när man väl har det säger ju en del om företaget, dess personal och ledning.

Om de är rätt eller fel kan alla ha sin egna åsikt om, jag vet iallafall hur jag hade behandlat kunden.
Om jag kommer handla av dom igen? Ytterst tveksamt då deras service var på så låg nivå i detta fall.

Antal kommentarer: 0

Namn: E-postadress: Hemsideadress:
Meddelande:
:) :( :D ;) :| :P |-) (inlove) :O ;( :@ 8-) :S (flower) (heart) (star)